sâmbătă, 27 septembrie 2014

Reptile si amfibieni

Nu credeam ca va veni ziua in care Dia va fi atrasa de creaturi infricosatoare, ea, care pana acum doua saptamani se gandea doar la castele si printese. De la un timp insa, a inceput sa puna fel si fel de intrebari despre serpi si soparle, a intins prin toata casa funii si cordoane jucandu-se de-a serpii, spre disperarea lui tati care ar fi preferat orice alt joc.
Pentru ca nu eram pregatita cu astfel de materiale, am fost impreuna la librarie si am cuparat un atlas cu reptile care mi-a placut foarte mult.
Informatiile sunt prezentate pe intelesul copiilor, are imagini atragatoare, pagini lucioase. A retinut foarte multe informatii inca de la prima citire.
Atlasul continea si niste imagini micute pe care le-am decupat si le-am laminat ca sa nu se strice in timpul jocului nostru.



Odata cu atlasul am cumparat si o carte de activitati despre reptile si amfibieni, de unde Dia a aflat o multime de informatii si curiozitati din lumea animalelor, dar a lipit si abtibilduri impreuna cu prietenele ei.

Am fost sa vedem o expozitie de serpi veninosi, profitand de aceasta vreme frumoasa de toamna pentru a face si o plimbare prin parc cu masinuta.






Am descoperit o colectie minunata de carti cu DVD in patru limbi: romana, engleza, franceza si germana. Dia s-a indragostit de imagini din prima clipa. N-a avut rabdare sa le citeasca, ci dadea paginile rapid, incercand sa intuiasca intamplarile.




Povestea unui brotacel prezinta framantarile unui mormoloc care se teme de schimbarile prin care trece corpul sau, dorindu-si sa ramana mereu mic. Intalnirea cu un sarpe ii schimba parerea despre picioarele lungi care pana atunci pareau doar sa-l incurce, devenind mandru de propria persoana.











Am citit cartea alaturi de prietenele noastre, am vorbit despre scene preferate, despre personaje, despre schimbarile prin care a trecut Mormocel pentru a ajunge la maturitate, apoi am vizionat DVD-ul. A fost o zi minunata!




De-a lungul acestei teme am realizat si alte activitati: am vorbit despre diverse tipuri de serpi si reptile, am vizionat diverse filmulete, a modelat serpi din plastilina, am vorbit despre reptile si amfinieni, a lipit imagini pentru a realiza ciclul de viata al broastelor.


4 ani si 11 luni


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu